Logo GoAndFly Logo SBS
Uprzejmie informujemy o zmianie polityki prywatności zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Polityka prywatności:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma SBS z siedzibą w Szczecinie, ul. , kod pocztowy , adres e-mail: biuro@sbs.szczecin.pl, tel. +48 505 512 521

Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie się odbywać na podstawie art. 6 RODO i w celu marketingowym Administrator powołuje się na prawnie uzasadniony interes, którym jest zbieranie danych statystycznych i analizowanie ruchu na stronie internetowej.

Podanie danych osobowych na stronie internetowej http://sbs.szczecin.pl/ jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest moja zgoda. Mam wpływ na przeglądarkę internetową i jej ustawienia. Odbiorcami danych osobowych mogą być Google, Facebook, Call Page, Tawk. Mam prawo wycofania zgody w dowolnym momencie poprzez zmianę ustawień w przeglądarce. Dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane w zależności od okresu używania technologii. Mam prawo zażądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania tych danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Profilowanie używane jest w Google Analytics, Google AdWords, Facebook Pixel. W sytuacji wniesienia sprzeciwu wobec profilowania, prosimy zoptymalizować odpowiednio przeglądarkę.

W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych. Sposoby kontaktu z inspektorem ochrony danych w firmie SBS z siedzibą w Szczecinie, to: adres korespondencyjny ul. , , Szczecin, adres e-mail:biuro@sbs.szczecin.pl, tel. +48 505 512 521, formularz kontaktowy dostępny na stronie http://sbs.szczecin.pl/, infolinia +48 505 512 521.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres od 30 dni do 5 lat do czasu wykorzystywania możliwości marketingowych i analizy danych potrzebnych do prowadzenia działalności gospodarczej


Prawa użytkownika strony internetowej:

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak i również prawo do ograniczenia ich przetwarzania/ prawo do cofnięcia zgody, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana – narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.


Polityka cookies:

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies i podobnych technologii w celach technicznych, reklamowych, statystycznych oraz by dostosować Serwis do indywidualnych potrzeb Użytkowników.

Można je podzielić na cookies niezbędne, czyli takie, bez których Serwis nie może funkcjonować poprawnie, cookies dotyczące personalizacji, potrzebne, by zapisać ustawienia i preferencje Użytkowników, oraz cookies dotyczące optymalizacji reklam, które zbierają informacje na temat reklam wyświetlanych Użytkownikowi oraz mogą służyć do tworzenia Twojego profilu.

W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące wszystkich powyższych plików cookies.

Możesz przejść do korzystania z Serwisu wybierając "Akceptuję"

FAQ

Najczęściej zadawane pytania przez naszych klientów

Oczywiście - indywidualne podejście do każdego zlecenia oraz specjalne, korzystne oferty na zlecenia długookresowe znamionują elastyczność naszej firmy co oznacza korzystną dla każdego Klienta odpowiedź nawet na bardzo wygórowane oczekiwania. Dbamy o dobre relacje z Klientami ponieważ uważamy, że interesy robi się z ludźmi, a nie na ludziach.

Przejazd do Berlina należy liczyć jako spokojne dwie godziny. Na lotnisku pasażer musi mieć czas na odprawę i lepiej, by na lotnisku musiał chwilę poczekać na odlot, niż stresował się możliwością spóźnienia. Gwarantujemy bezawaryjne kursy, jednak sytuacja na drodze może być nie do przewidzenia. Korki, niespodziewane remonty mogą zabrać nam cenny kwadrans, albo dwa. W ramach polityki marginesu bezpieczeństwa preferujemy więc wyjazd na 4,5 godziny przed odlotem.

Płatność za transfer można uiścić gotówką u kierowcy (w PLN lub EURO), albo przelewem przed rozpoczęciem usługi.

Dewiza SBS Business And Group Transfer to „Bezpieczeństwo & Komfort”. Jeśli proponujemy skorzystanie z któregoś z naszych aut lub busów, zawsze jest to pojazd wysokiej klasy, spełniający warunki opisane przepisami polskimi i europejskimi, prowadzony przez kierowcę z odpowiednimi uprawnieniami i stanem zdrowia potwierdzonym przez aktualne badania.

Nasze działania są przykładem na to, że czas przejazdu wypadający w trakcie spotkania biznesowego nie musi być czasem straconym – bez względu na to, czy będziemy realizować tę trasę konwojem limuzyn, czy jednym z naszych busów, do dyspozycji Klienta i jego Gości będzie komfortowy i prestiżowy pojazd odpowiednio wyposażony w klimatyzację, rozkładane fotele, nagłośnienie którym można obsłużyć cykl prezentacji, odtwarzacze CD i DVD, indywidualne oświetlenie dla każdego pasażera, stoliki dla pasażerów oraz wiele innych, w tym oczywiście wifi. Jesteśmy pewni, że spełnimy oczekiwania.

Rezerwacji można dokonać w dowolnym terminie pod warunkiem dostępności wybranego pojazdu. Dobrym rozwiązaniem jest rezerwacja z wyprzedzeniem, nawet sporym, kiedy wyjazd jeszcze nie jest pewny. Realizujemy też przewozy deklarowane z dnia na dzień – jesteśmy w stanie podstawić samochód w ciągu dwóch godzin od złożenia zamówienia. Anulowania transferu można dokonać do 24 godzin bez ponoszenia kosztów.

Zawsze ze wskazanego przez Klienta adresu. Szczegóły odbioru Pasażerów są ustalane z nimi w pełni indywidualnie. Możliwa jest też zmiana trasy na indywidualną prośbę.

W cenę przewozu zwyczajowo wlicza się 40 kg bagażu. W przypadku większej ilości, prosimy o informację – cena jest w takim przypadku ustalana indywidualnie. Zapewniamy również przewóz zwierząt.

Tak. W przypadku braku opiekuna, dziecko będzie podróżowało pod opieką naszych kierowców. Wystarczy tylko poinformowanie nas o tym fakcie, a także wypełnienie oświadczenia, które zezwala na podróż pod opieką profesjonalistów naszej firmy.

Wszystkie auta i busy z floty SBS Business And Group Transfer są utrzymane w doskonałym stanie technicznym dzięki staraniom naszego własnego serwisu i wysoko wykwalifikowanej kadry mechaników. Mechanicy legitymują się certyfikatami wystawionymi przez marki, których samochody wchodzą w skład naszej floty. Oprócz tego każdy kierowca jest zobowiązany do sprawdzenia pojazdu przed przyjazdem pod Klienta, przegląd odbywa się zgodnie z naszą firmową checklistą.

Każdy pojazd jest myty i sprzątany po powrocie do bazy po każdym kursie, w przypadku dłuższych tras zachowanie czystości auta należy do obowiązków prowadzącego go kierowcy, lub kierowców jeśli dystans będzie wymagać dodatkowej obsady.

Oczywiście, jeśli wystąpią jakieś nieprzewidziane okoliczności, albo zajdzie konieczność skonsultowania planów następnego wyjazdu, zarówno nasi kierowcy jak i Klienci mogą kontaktować się z nami pod działającym przez całą dobę numerem telefonu - organizowane przez nas przewozy nigdy nie zostają bez opieki!

Oczywiście – wystarczy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta w celu omówienia żądanych zmian. Warto pamiętać, że anulowanie transferu do 24 godzin poprzedzających wyjazd nie pociąga za sobą żadnych kosztów.

Posiadamy licencje na przewóz osób - krajowy i międzynarodowy. Natomiast nasi kierowcy obok aktualnego prawa jazdy stosownej kategorii legitymują się świadectwami kwalifikacji (certyfikaty kompetencji zawodowych) potwierdzającymi uprawnienia do przewozu osób.

Oprócz tego, cała załoga obsługi tras jest poddawana okresowym badaniom lekarskim i szkoleniom dla zawodowych kierowców - dbamy o wykluczenie schorzeń uniemożliwiających prowadzenie samochodów. Poza tym - nienależnie od wymagań przepisów i jakości certyfikatów - regularnie kierujemy naszych kierowców na badania wzroku. Powierzanie nam organizacji przejazdu, lub przewozu jest zawsze w 100% bezpieczne.

Marka SBS Business And Group Transfer została powołana z myślą o Pasażerach, a więc również i tych najmłodszych. W grę wchodzi przewóz dzieci, bezpieczny jak wszystkie warianty naszych usług. Nasi kierowcy używają firmowych ubrań i imiennych identyfikatorów zabezpieczonych przed podrobieniem, są uprzejmi i kontaktowi, wiedzą też jak radzić sobie z przypadkami choroby lokomocyjnej. Realizujemy różne typy przewozów dla dzieci w tym odbieranie z teatru, czy dowożenie na basen.

Od życzeń Klienta - przewóz jest zaplanowany zgodnie z wymaganiami, przy uwzględnieniu przepisów oraz zasad bezpieczeństwa. Czas podróży jest dokładnie przewidywany, stąd odpowiednie zaplanowanie tras i przerw, a jeśli zachodzi taka potrzeba - również liczby kierowców. Podczas odprawy kierowcy otrzymują szczegółowe plany tras, wraz ze wszystkimi niezbędnymi informacjami, łącznie z tymi podanymi przez Klienta.

Choroba lokomocyjna (kinetoza) pojawia się na ogół w dłuższych trasach, cierpią na nią głównie dzieci. Nasi kierowcy wiedzą jak postępować, jeśli któryś z pasażerów poczuje jej symptomy. Jeśli kinetoza występowała już w przeszłości warto powiadomić nas o tym już planując wyjazd, by na przykład w przypadku busa osoba cierpiąca miała przygotowane miejsce z przodu pojazdu i zapewniony dopływ świeżego powietrza. Ponieważ nie powinno się podróżować z pustym żołądkiem, przed i w trakcie podróży prosimy unikać ciężkostrawnych i tłustych przekąsek oraz napojów gazowanych. Dobrą profilaktyką mdłości jest miętowa lub imbirowa herbatka przed podróżą, do innych należy akupresura. Polega to na przyklejeniu plastra 7 cm powyżej nadgarstka, w celu ucisku specjalnego punktu – plaster wystarczy nakleić 15 minut przed rozpoczęciem podróży. W aptekach dostępne są także działające na podobnej zasadzie opaski. Jeśli takie metody zawodzą, warto postawić na leki przeciwhistaminowe, na receptę lub ogólnodostępne, zażywane na godzinę przed wyjazdem. Należy też wybrać przewoźnika o dobrych referencjach, zatrudniającego doświadczonych kierowców, wykazujących się empatią.

Podstawowym warunkiem komfortu jest fotel, na którym Pasażer spędzi nawet kilkanaście godzin podróży. Oczywiście - regulowany. Nie może być zbyt twardy, ani zbyt miękki, musi też mieć wystarczająco miejsca na nogi oraz odpowiednią wysokość podłokietników.

Długotrwała pozycja siedząca ma wpływ na samopoczucie i zdrowie, dlatego przewoźnik musi na pierwszym miejscu stawiać komfort Pasażera. Kolejną kwestią jest klimatyzacja - podróż oferowana jako bezpieczna i wygodna, musi być taka bez względu na sezon. Podobnie wygląda sprawa z dostępem do WIFI, z zagwarantowaną szybkością i stabilnością połączenia. Dalszym wsparciem są sprawne gniazdka elektryczne, czyli gwarancja poziomu naładowania baterii w telefonach, lub innych urządzeniach. Wybierając samochód warto też sprawdzić, czy miejsce dla pasażera ma indywidualne oświetlenie - to ważny czynnik decydujący o poziomie komfortu. Klienci, którzy chcą skorzystać z naszych usług mogą osobiście zapoznać się ze standardem samochodu przed podpisaniem umowy.

Skorzystanie z usług przewozowych zapewnia doskonały stosunek jakości do ceny, zaś komfort podróży minimalizuje utratę energii powodowaną zmęczeniem i pozwala nie tylko na relaks ale i na bycie aktywnym po dotarciu na miejsce. Głównymi czynnikami regulującymi stawki są ceny paliw i opłat związanych z ruchem. W przypadku Klientów nawiązujących z nami współpracę na dłuższy okres czasu proponujemy szereg korzyści, na przykład zniżki proporcjonalne do liczby wspólnie pokonanych kilometrów.

Nasza konkurencyjność cenowa to wynik negocjacji z dostawcami paliw, dostawcami części zamiennych, providerów ubezpieczeniowych oraz stabilnego zatrudnienia naszych kadr. Nie wahamy się też przed innowacjami – realizujemy wszelkie projekty, które mogą zwiększyć bezpieczeństwo i komfort naszych pasażerów.